annacc.blogg.se

livet 2013-11-26

Kategori: Allmänt

Hey ho! Har just intagit sängen och satt många, många sköna kuddar bakom ryggen. Välförtjänt efter denna kyliga dag 13 st utav världens härligaste och goaste 2-åringar. Det är nog den bästa förskolegruppen jag någonsin haft. Snart är det dock slut med förskolejobb för den här gången. För snart åker jag visst till Åre och spenderar vintern där. Helt galet. Tiden går fort när man har roligt. Ska bli spännande att jobba på en ny skidskola, nytt berg och med nya människor. känns lite som att vara förstasäsongare igen. Sådär lite pirrigt, nervöst och spännande. Kan dock erkänna att den där förväntansfulla magin inte finns på samma sätt som hösten 2009, men vad gör det, för sjukt taggad är jag ändå! Har levt lite mer i nuet så att säga denna höst, så har inte tänkt så jättemycket på vintern än, dessutom känns det som om jag lämnat Storulvån och sommarsäsongen. Jaaaaa, plötsligt så står jag där i Mars och inser att halva vintern har gått. Fattade också för någon dag sen att jag visst fyller 23 snart. Herregud. vad händer? Hur kan det gå så snabbt. Jag fattar inte. Det jag dock fattar är att jag kommer fortsätta ha det såhär gött ett tag till. Skidåkning, skidskola, vänner, resor och Gotlandsmys, jaaa, sånt som gör mig glad helt enkelt. På ta om resor. Pratade med Linda idag. Vi pratar alltid hur länge som helst och typ i mun på varandra, så mycket energi. Vi pratade om minnen givetvis men också om framtiden. Vi gör upp framtidsplaner må ni tro, som vanligt. Älskar att ha planer, ett mål, nått att längta till. Typ hej Japan igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: