annacc.blogg.se

sergels torg

Kategori: Allmänt

Igår var en jobbig dag. Det var som att allt kom ifatt mig som en bomb. Allt jag inte hunnit/ velat tänka på ar landat i hjärnan nu.
Hur som helst, det känns bättre nu. Idag har jag haft en lugn morgon och ätit för mycket choklad som mamma och pappa haft med sig från deras utlandsresa. Maggios nya går på högvarv på högsta volym och jag ska ta tag i alla väskor och kartonger som är med hem från Storulvån!
Nu börjae dessutom The fox spelas, herregud, taggad tjej! Nu är det två månader tills jag får åka skidor. Jag är sååååååååå taggad, ska ka skidor varenda ledig stund!! Såg i morse att skidlärarSM ska gå i åre, närmre bestämt Hamrebacken, Duved, så hemmabacken i år igen då, heeeee. Sjukt kul att ha SM sist och stört mycket jobb, det kommer bli grymt i år igen!
Nu tar jag kameran och går till änget och ser om det finns fina höstpics! ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: