annacc.blogg.se

Puckelpepp

Kategori: Allmänt

Åhh nej, vaknade just med en nervösklump i magen! Imorgon är Det skidlärarSM och i år ska jag utmana mig själv lite extra. Jag ska nämligen inte bara deltaga i storslalomen utan i även i puckel! Igår sladdade jag cicci och Felix upp den, tre taggade, men lite ensamma skidlärare för ändamålet. Hur som helst, helt annan känsla än när vi åkt i den gamla barnpuckel som legat i samma backe. Då har det vart frustration och Depp, igår övergick det till riktigt SMpepp! Fast man kan ju va nervös ändå, eller hur!? Vi har i alla fall bestämt att vi ska sätta en annan mentalitet i puckeln. Alla kan faktiskt vara med! Hur som helst blir det jag, Cicci, Ebba som kör, sen tio andra tjejer som är snorbra! Det blir kul, eller vi ska ha kul iaf:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: