annacc.blogg.se

flyga, hoppa, snurra, backflippa (om jag vågat)

Kategori: Allmänt

Jääääh, var i parken i söndags! Så himla nice. Till och med så nice att jag redan längtar till nästa helg när vi kan åka dit igen!!! På kvällen åkte vi storslalom, utmanande bana minst sagt. Jag körde mest i "pudret" på kanten av den hårda delen av banan. Lyckades inte svänga dit käpparna ville att jag skulle svänga. Jaaaa, ut i kanten, skidor överallt, snö överallt, vitt överallt, tumlade runt nått varav och säsongens krasch del två var gjord. Plocka skidor, känna att jag levde, upp igen och typ inbilla mig själv att jag försökte lite till, fast benen sa nej. Jag är så sliten i kroppen. Måndag idag. Veckan har alltså inte ens börjat och kroppen säger nej, men hjärnan säger ja. Alla kvällar denna vecka uppbokad på div roliga saker, puckelclinic, gymnastik och längdåkning. Det är trots allt när det är fullt ös jag hämtar energi! Sovaöverparty i helgen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: