annacc.blogg.se

Välaberget

Kategori: Allmänt

Jag kommer somna så gott i natt efter en hel dag utomhus. Vi var vid en klippa strax utanför Åre och klättrade idag. Första gången jag klättrade utomhus. Det var så härligt, men också så mycket svårare än jag trodde. Det ska definitivt utvecklas! Vi klättrade och chillade vid mossbeklädda stenar tills det började skymma. Då letade vi oss ur skogen och körde nedåt för att leta tältplats till resten av gänget (jag åkte hem eftersom jag ska till Blåhammaren imorgon), när vi hittat en bra plats började vi direkt att laga mat, ganska hungriga var vi där vid 21-tiden kan jag säga, så jaaaaa god mat tillagad i pannlampans sken. Letade mig sen ner till bilen, när jag gick där igenom skogen själv tänkte jag bara på en film, Blair witch Project heter den visst, heeeeeeheeeeeee... Nu hoppas jag på ingen träningsverk imorgon och tänker sova vädigt gott under mitt duntäcke. Natti!
PS. är typ såld på det här med att ute i naturen och hitan och ditan, ja ni fattar, ska typ bosätta mig i ett tält mitt på fjället!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: